17 Haziran 2009 Çarşamba

Gülhan'ın Galaksi Rehberi

Bir süredir dikkatimi çeken Tv8'in bu programını her rastladığımda işi gücü bırakıp zevkle izliyorum. Programı sunan Gülhan Şen, bence en sempatik sunucu dalında (böyle bir dal varsa, yoksa da olsun) ödül filan almalı. Çok içten, çok samimi, aşırı derecede sempatik ve eğlenceli bir tavırla ortalama düzeyde bir gezi programı sunuyor. Şahsen beni eğlendiren programın niteliği değil Gülhan Şen'in kendisi. Anlatılan konuyla ilgili aklımdan geçen şeyleri şıp diye gözlerinin içi gülerek komik ve çok doğal bir şekilde ifade ediveriyor.

Sunduğu gezi programı bana göre biraz hafif kalıyor, sanki gezilen yerler yeterince güzel tanıtılamıyor gibi. Her ne kadar programda eksikler olduğunu düşünsem de, sunucunun kesinlikle eksiksiz olduğunu düşünüyorum.

Gülhan Şen'e başarılar diliyorum. Umarım ileride daha kaliteli yapımlarda da görürüz kendisini.

1 yorum:

ziggytheking dedi ki...

ama defne joy foster var sempatik olarak :) yine tv8de bir yarışma programı vardı onun benim severek izlediğim.